Beschrijving
Titel: Kwalitatief onderzoek in organisaties Auteur: Inge Bleijenbergh ISBN: 9789059319271 Conditie: AsNew Dit boek bespreekt de verschillende fasen van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor opdrachtgevers en onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of promotietraject aan een universiteit. Je begint vaak met een algemeen idee over het onderwerp, dat tijdens het onderzoeksproces steeds verder wordt afgebakend en verfijnd. Waar moet je beginnen? Wat zijn hulpmiddelen en valkuilen? En waar moet je naar toewerken om het onderzoek succesvol af te ronden?Kwalitatief onderzoek in organisaties biedt handvatten voor het doorlopen van de verschillende fasen van een kwalitatief onderzoek, door de methodologische achtergronden te beschrijven en voorbeelden te geven uit de onderzoekspraktijk.Dr. Inge Bleijenbergh is universitair docent onderzoeksmethoden aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ze deed kwalitatief onderzoek binnen verschillende organisaties in Nederland en het buitenland en heeft jarenlange ervaring met het doceren van methoden van kwalitatief onderzoek aan studenten bestuurskunde en bedrijfskunde en aan promovendi.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam